سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

مستند اسرار موفقیت الکس فرگوسن - Sir Alex Ferguson Secrets of Success

مستند Sir Alex Ferguson Secrets of Success توسط تیم شاتل لند برای شما کاربران گرامی فراهم شده است.
الکس فرگوسن یکی از بزرگترین مربی‌های تاریخ کشور انگلستان است، وی سکان هدایت یکی از برترین باشگاه های فوتبال بریتانیا به نام منچستر یونایتد را برعهده داشته است.الکس فرگوسن در سن 26 سالگی، باشگاه منچستر را به یک بنگاه کسب و کار بین‌المللی چند میلیارد پوندی تبدیل کرد و تمامی جوایز مسابقات فوتبال را با این تیم بدست آورد. سبک مربیگری او در تاریخ فوتبال جهان کاملا بی‌نظیر است. "نیک رابینسون" سردبیر سیاسی BBC، در ملاقات با الکس فرگوسن در مورد خصوصیات منحصربفرد او صحبت می‌‎کند و اسرار موفقیت وی را افشا می‌نماید. الکس فرگوسن ایده‌های بی‌نظیر خود را در مورد مربیگری فوتبال با تمامی افراد در میان می‌گذارد و رمز تداوم موفقیت در حرفه مربیگری و روش‌های ایجاد انگیزه برای بازیکنان را تشریح می‌نماید، او همچنین در مورد ماهیت میراث برجای مانده در باشگاه منچستر یونایتد، رابطه اش با چهره‎‌های سرشناس فوتبال در خارج از مستطیل سبز و رویکرد مدیریتی وی در عرصه فوتبال سخن می‌گوید. در این مستند، چهره های مطرح دنیای سیاست، تجارت و ورزش از جمله کریستیانو رونالدو، تونی بلر، مایکل جکسون، آلن شوگر، رایان گیگز، ریو فردیناند، مایکل موریتز، خوزه مورینیو و پروفسور آنیتا البرس نقطه نظرات خود را در مورد این مربی بزرگ، بیان می‌کنند.

 

پسورد فایل: www.shatelland.com (با حروف کوچک)






تاریخ : یکشنبه 95/4/6 | 4:22 عصر | نویسنده : محمد مهدی | نظرات ()

دانلود مستند استیون جرارد - یک کارت پستال از هالیوود - Football Focus Special: Steven Gerrard-A Postcard From Hollywood

مستند Football Focus Special: Steven Gerrard-A Postcard From Hollywood توسط تیم شاتل لند برای شما کاربران گرامی فراهم شده است.
استیون جورج جرارد (متولد 30 می 1980) فوتبالیست بریتانیایی است. وی با بازی در تیم لیورپول شهرت یافت. بخش عمده‌ای از دوران فوتبال حرفه‌ای خود را در این تیم سپری کرد. وی بعنوان یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ این باشگاه شناخته می‌شود. او با پیراهن شماره 4 بعنوان کاپیتان در تیم ملی انگلستان توپ می‌زد. او معمولا در پست دفاع وسط بازی می‌کند. در سال 2003، او توسط ژرار هولیه، مربی باشگاه لیورپول بعنوان کاپیتان این تیم انتخاب شد و به مدت 12 سال بازوبند کاپیتانی را به بازو داشت. تیم لیورپول در دوران کاپیتانی استیون جرارد، عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا، جام اتحادیه انگلستان، جام باشگاه‌های انگلستان و همچنین عنوان نائب قهرمانی لیگ برتر انگلستان را بدست آورد. استیون جرارد از زمان بازی در تیم لیورپول، نقش عمده‌ای در اکثر افتخارات و دستاورد‌های این تیم ایفا نموده است. او بیش از 700 بار با پیراهن لیورپول به میدان رفته است و طی دوران فوتبال حرفه‌ای خود، بیش از 150 گل را با پیراهن این باشگاه به ثمر رسانده است. با توجه به این دستاورد‌ها، استیون جرارد بعنوان یکی از بزرگترین چهره‌های فوتبال انگلستان شناخته می‌شود. در این مستند جذاب و تماشایی، استیون جرارد درمورد علت مهاجرتش به کالیفرنیا به همراه خوانواده و آنچه که امیدوار است در امریکا بدست آورد، توضیح می‌دهد.

 

پسورد فایل: www.shatelland.com (با حروف کوچک)






تاریخ : یکشنبه 95/4/6 | 4:22 عصر | نویسنده : محمد مهدی | نظرات ()

دانلود مستند دیوید بکهام: به عشق فوتبال - David Beckham: For the Love of the Game

مستند David Beckham For the Love of the Game توسط تیم شاتل لند برای شما کاربران گرامی فراهم شده است.
دیوید بکهام خود را برای مهمترین چالش زندگی‌اش آماده می‎‌کند. او قصد دارد در هر هفت قاره جهان، مسابقه‌ای را انجام دهد و برای انجام بازی خیرخواهانه به همراه ستارگان جهان برای کمک به انجمن یونیسف، در زمان مقرر به ورزشگاه اولدترافورد بازگردد.دیوید بکهام این بازی جذاب و پرطرفدار را در برخی از چالش برانگیزترین و دورافتاده ترین مکان‌های جهان انجام می‌دهد تا اهمیت این ورزش را در نگاه اقشار مختلف بهتر درک کند و به برخی از واقعیت‌های جهانی در مورد فوتبال اعتراف کند: ورزش فوتبال به شکلی منحصربفرد می‌تواند برای مردم سرتاسر جهان الهام بخش باشد و آنها را با یکدیگر متحد سازد.این چالش فرسایشی، هیجان انگیز و بسیار دشوار، عشق و علاقه دیوید بکهام و سایر علاقه مندان به این ورزش پرطرفدار را به تصویر می‌کشد.

 

پسورد فایل: www.shatelland.com (با حروف کوچک)






تاریخ : یکشنبه 95/4/6 | 4:21 عصر | نویسنده : محمد مهدی | نظرات ()

دانلود مستند رونالدینهو: برترین فوتبالیست‌ها - RONALDINHO: FOOTBALL

مستند RONALDINHO: FOOTBALL"S GREATEST توسط تیم شاتل لند برای شما کاربران گرامی فراهم شده است.
این مستند، زندگینامه یکی از فوق‌ ستاره‌های فوتبال جهان به نام رونالدو ده آسیس موریرا (ملقب به رونالدینهو) را روایت می‌کند. رونالدینهو به معنای رونالدوی کوچک است. او به این خاطر این لقب را برای خود انتخاب کرد که نامش از رونالدو (فوتبالیست بزرگ برزیلی) متمایز شود. بسیاری از علاقه‌مندان به ورزش فوتبال بر این باورند که رونالدینهو بهترین فوتبالیست جهان است. همان طوری که از نام مستند «برترین فوتبالیست‌ها» بر می‌آید، این مجموعه تلویزیونی به معرفی بزرگترین فوتبالیست‌های جهان می‌پردازد.
این فوق ستاره برزیلی، فوتبال حرفه‌ای را در سال 1997 و با بازی در تیم گرمیو پورتو آلگره آغاز کرد. او سپس در سال 2001 به تیم پاری سن ژرمن فرانسه رفت تا فوتبال خود را در آنجا ادامه دهد. رونالدو نخستین بار در سال 1999 در ترکیب تیم ملی برزیل حضور یافت. او نخستین گل ملی خود را با پیراهن تیم ملی برزیل در بازی با تیم ملی ونزوئلا به ثمر رساند تا برزیل بتواند فاتح کوپا امریکا شود. رونالدینهو در پیروزی‌های تیم ملی برزیل در جام جهانی 2002 تاثیر بسزایی داشت.
فدراسیون بین‌المللی فوتبال (FIFA)، رونالدینهو را در فهرست 11 فوتبالیست برتر تاریخ قرار داد. اسامی حاضر در این فهرست توسط پله (اسطوره برزیلی فوتبال) انتخاب شدند. رونالدینهو دو بار موفق شد که جایزه بازیکن سال فوتبال جهان را به دست آورد. او در سال‌های 2004 و 2005 افتخار کسب این جایزه معتبر را بدست آورد. او در سال 2005، جایزه بازیکن سال فوتبال اروپا را نیز بدست آورد. بسیاری از علاقه‌مندان به ورزش فوتبال با مشاهده مهارت‌های این فوتبالیست برزیلی حیرت زده می‌شوند. مطمئناً نام رونالدینهو بالاخره در فهرست اسامی اسطوره‌های فوتبال برزیل جای خواهد گرفت.

 

دانلود زیرنویس انگلیسی مستند - 30 کیلوبایت






تاریخ : یکشنبه 95/4/6 | 4:21 عصر | نویسنده : محمد مهدی | نظرات ()

دانلود مستند لیونل مسی: بزرگترین بازیکن جهان - Lionel Messi: World

مستند Lionel Messi: World"s Greatest Player توسط تیم شاتل لند برای شما کاربران گرامی فراهم شده است.
لیونل مسی (متولد 24 ژوئن 1987) فوتبالیست حرفه‌ای آرژانتینی است که در باشگاه اسپانیایی بارسلونا و تیم ملی آرژانتین در پست مهاجم بازی می‌کند. بسیاری بر این باورند که او بهترین فوتبالیست جهان است و بسیاری از اهالی فوتبال او را بهترین فوتبالیست تمامی دوران می‌دانند. مسی تنها فوتبالیستی است که پنج مرتبه موفق شده است که توپ طلای فوتبال را بدست آورد. او این جام را چهار دفعه به صورت متوالی از آن خود کرده است. مسی نخستین فوتبالیستی است که سه بار موفق شده است کفش طلای فوتبال اروپا را بدست آورد. او به همراه تیم بارسلونا، هفت بار عنوان قهرمانی لیگ برتر اسپانیا، چهار بار عنوان قهرمانی جام یوفا و سه بار عنوان قهرمانی جام حذفی اسپانیا را بدست آورده است. لیونل مسی گلزن قهاری است. او رکوردهایی از قبیل بیشترین گل زده در یکی از فصل‌های لیگ برتر اسپانیا (50 گل)، سال تقویمی (91 گل)، یک فصل‌ کامل (73 گل) و یکی از مسابقه ‌های لیگ قهرمانان (5 گل) را به خود اختصاص داده است.

 

پسورد فایل: www.shatelland.com (با حروف کوچک)






تاریخ : یکشنبه 95/4/6 | 4:20 عصر | نویسنده : محمد مهدی | نظرات ()

دانلود مستند فرانک لمپارد: قهرمانان فوتبال - Frank Lampard: Football Heroes

مستند Frank Lampard: Football Heroes توسط تیم شاتل لند برای شما کاربران گرامی فراهم شده است.
فرانک جیمز لمپارد (متولد 20 ژوئن 1978) یک فوتبالیست حرفه‌ای است که در لیگ برتر فوتبال امریکا، در پست هافبک تیم فوتبال نیویورک سیتی اف سی بازی می‌کند. او بهترین گلزن تاریخ باشگاه فوتبال چلسی انگلستان محسوب می‌شود. لمپارد به مدت 13 سال در این تیم بازی کرده است و تعدادی از روزنامه نگاران و کارشناسان فوتبال او را بعنوان یکی از بهترین مدافعان معاصر می‌شناسند. علاوه بر این، برخی از بازیکنان تیم فوتبال چلسی (نظیر بابی تمبلینگ و جان تری) از او با عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان باشگاه فوتبال چلسی یاد می‌کنند.

 

 

پسورد فایل: www.shatelland.com (با حروف کوچک)

 

 

 






تاریخ : یکشنبه 95/4/6 | 4:19 عصر | نویسنده : محمد مهدی | نظرات ()

 

دانلود مستند کاکا: قهرمانان فوتبال - Kaka: Football Heroes

مستند Kaka: Football Heroes توسط تیم شاتل لند برای شما کاربران گرامی فراهم شده است.
در سال 2003، کاکا با دستمزد 8.5 میلیون یورو به تیم آ. ث. میلان ایتالیا پیوست. او با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا دست یافت و در سال 2007، به عنوان بازیکن سال فوتبال جهان انتخاب شد و توپ طلا را از آن خود کرد. کاکا پس از کسب موفقیت با تیم میلان، با قراردادی 65 میلیون دلاری به تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پیوست. در آن زمان، پس از زین‌الدین زیدان (با رقم قرارداد 75 میلیون یورو)، کاکا به عنوان دومین بازیکن گران قیمت جهان شناخته می‌شد. پس از سه فصل حضور در لیگ فوتبال اسپانیا، او در سال 2013 به میلان بازگشت. کاکا اولین بازی رسمی خود را برای تیم ملی فوتبال برزیل در سال 2002 انجام داد و علاوه بر درخشش در تیم ملی فوتبال برزیل در آن سال، به عنوان بازیکن ثابت در جام‌های جهانی 2006 و 2010 نیز حضور یافت.

 

پسورد فایل: www.shatelland.com (با حروف کوچک)

 






تاریخ : یکشنبه 95/4/6 | 4:19 عصر | نویسنده : محمد مهدی | نظرات ()
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.