سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

دانلود مستند رونالدینهو: برترین فوتبالیست‌ها - RONALDINHO: FOOTBALL

مستند RONALDINHO: FOOTBALL"S GREATEST توسط تیم شاتل لند برای شما کاربران گرامی فراهم شده است.
این مستند، زندگینامه یکی از فوق‌ ستاره‌های فوتبال جهان به نام رونالدو ده آسیس موریرا (ملقب به رونالدینهو) را روایت می‌کند. رونالدینهو به معنای رونالدوی کوچک است. او به این خاطر این لقب را برای خود انتخاب کرد که نامش از رونالدو (فوتبالیست بزرگ برزیلی) متمایز شود. بسیاری از علاقه‌مندان به ورزش فوتبال بر این باورند که رونالدینهو بهترین فوتبالیست جهان است. همان طوری که از نام مستند «برترین فوتبالیست‌ها» بر می‌آید، این مجموعه تلویزیونی به معرفی بزرگترین فوتبالیست‌های جهان می‌پردازد.
این فوق ستاره برزیلی، فوتبال حرفه‌ای را در سال 1997 و با بازی در تیم گرمیو پورتو آلگره آغاز کرد. او سپس در سال 2001 به تیم پاری سن ژرمن فرانسه رفت تا فوتبال خود را در آنجا ادامه دهد. رونالدو نخستین بار در سال 1999 در ترکیب تیم ملی برزیل حضور یافت. او نخستین گل ملی خود را با پیراهن تیم ملی برزیل در بازی با تیم ملی ونزوئلا به ثمر رساند تا برزیل بتواند فاتح کوپا امریکا شود. رونالدینهو در پیروزی‌های تیم ملی برزیل در جام جهانی 2002 تاثیر بسزایی داشت.
فدراسیون بین‌المللی فوتبال (FIFA)، رونالدینهو را در فهرست 11 فوتبالیست برتر تاریخ قرار داد. اسامی حاضر در این فهرست توسط پله (اسطوره برزیلی فوتبال) انتخاب شدند. رونالدینهو دو بار موفق شد که جایزه بازیکن سال فوتبال جهان را به دست آورد. او در سال‌های 2004 و 2005 افتخار کسب این جایزه معتبر را بدست آورد. او در سال 2005، جایزه بازیکن سال فوتبال اروپا را نیز بدست آورد. بسیاری از علاقه‌مندان به ورزش فوتبال با مشاهده مهارت‌های این فوتبالیست برزیلی حیرت زده می‌شوند. مطمئناً نام رونالدینهو بالاخره در فهرست اسامی اسطوره‌های فوتبال برزیل جای خواهد گرفت.

 

دانلود زیرنویس انگلیسی مستند - 30 کیلوبایت






تاریخ : یکشنبه 95/4/6 | 4:21 عصر | نویسنده : محمد مهدی | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.