سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
POR1-1ISL 10 real-madrid.ir
خیلى خسته کننده است که چیزى را توضیح بدهى که بدیهى است مثل اینکه بگویى چرا دو به علاوه دو میشود سه و نیم!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟
فصل تکرارى
همیشه شایستگى هایت به اندازه کافى قابل ستایش بوده و موفقیت هاى فردى ات مجذوب کننده ، ولى جلوى جماعت گاو(دور از جان گاو البته) شیر هم که باشى کم مى اورى ! حالا وضعیت از همیشه بدتر است این جماعت زیادى خواب هستند خواب خرگوشى هم نه خواب مرگ!!!!!! خوابى که رویایش برابرى کوپا امریکا با یوروست، رویایى که مسى شخصیت کاریزماتیک دارد و پرتغال بهتر از ارژانتین است! مسى تنهاست و رونالدو یک لشگر اماده به خدمت دارد این فصل فصل تکرارى مثل خزان تکرارى و خنده دار است مثل داستان هاى فوکاهى!؟؟!
الفردو هیچکاک!!!!!!!!!!!!!
داستان ما مثل یک سریال است ، سریالى که هر قسمتش یک نویسنده و یک داستان دارد و البته بازیگرانش هم متغیر! پلاتینى؟؟؟ بلاتر!!!! بن حمام؟؟؟؟؟ همه ى اینها مثل داشتان هاى اگاتا کریستى مرموز و بى پایان است شخصیت هاى بد تا همیشه هستند حالا نوبت توست که  بشوى ادم بد داستان ما هم مغرورى هم ثروتمند مثل شخصیت هاى داستان الفردو هیچکاک !!!! بگذارید مثل الفردو هیچکاک داستان را شروع کنیم،الفردو هیچکاک تقدیم میکند این قسمت :کریستیانو رونالدو!!!
مغرور
اولین دیدگاه از چشم مسى فن ها!!!!! چرا مسى فن ؟؟؟ چون بارسلونا طرفدار ندارد!!!؟؟؟؟؟؟ ما قبل از تو ،خنتو، پوشکاش ، امانسیو، هیرو، کارلوس ، زیدان، رائول ، خوانیتو،والازکز داشتیم ولى اینها اصلاً وجود خارجى نداشتند باید هم تو را مغرور بدانند حفظ اصالت غرور میخواهد نه دور هم بودن و روبوسى  و شکسپیر بازى!!!! میدانید راست میگویند لیلى را باید از چشم مجنون دید !! پنالتى پاس دادن ویژه نیست براى کسى که چیزى براى از دست دادن ندارد چون همیشه بعضى ها هستند که او را بهترین بخوانند بهترین تاریخ !!!!!!!!!!!! غرور نگذاشت ناپلئون در  جزیره سنت هلن زانو بزند و درخواست مرگ کند ، غرور نگذاشت اسکندر فتح نکند پس مغرور بمان همین گونه مغرور بودنت را محترم میشمارم اخر من ادراک دارم!!!!!!!!
شاه و مردم
خیلى از پادشاهان در مقام خودشان سرکش ،مستبد ، خود رأى ، خود کامه بودند و فرق مردم با پادشاه همین است  چون او شاه  است و بقیه مردم همه زیر پرچم او ایستاده و به حول یک کشور میگردند و شاه  در مواجه با مردم دراى رأفت ،گذشت و مهربانى است مثل برخورد تو باطرفدارانت نیازى نیست مثل بعضى ها عاشق تیم رودرویت باشى و احترام نابجا بگذارى ،گاهى وقت ها احترام زیادى توهم و ابهام مى اورد که فرد رو به روى من گرگ است یا میش؟؟؟؟؟؟؟ گرگ در لباس میش مظلوم تر است تا گرگ با ابهت تنها بودنش ! پس مغرور بمان تنها پادشاه درون زمین!!!





تاریخ : یکشنبه 95/4/6 | 2:11 عصر | نویسنده : محمد مهدی | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.